Незвичайні методи пошуку роботи

Якщо вам сильно потрібна робота у Львові або іншому місті, то не завжди стандартні методи можуть принести швидкий результат. Щоб привернути до себе увагу, кандидати часто використовують нововведення, від резюме, надісланого в коробці з-під піци до своїх фотографій в оголеному вигляді. Задуми спрацьовують лише тоді, коли вони демонструють ваші сильні сторони і вписуються в культуру потенційного роботодавця. Екстремальні заходи повинні мати відношення до роботи, яку ви хочете отримати. Ось кілька дивних методів пошуку роботи, які виявилися успішними.

Булочник

Кевін Уїнн пробудив інтерес до своєї кандидатури, проїхавши 350 миль, щоб купити і привезти улюблені булочки для потенційної начальниці. 33-річний Кевін сподівався стати помічником директори відділу зі зв’язків з громадськістю Ворчестерского політехнічного інституту в Массачусетсі. Він вирішив, що допомогти можуть популярні ласощі, але найближчий магазин знаходився в Нью-Йорку. О 2 годині ночі він відправився туди, щоб купити свіжі булочки. О 9:30 він вручив своєму потенційному начальнику Патрісії Семсон коробку з булочками, своє резюме та автобіографію. «Знайти деякі речі важко — наприклад, булочки Krispy Kreme в Новій Англії або фахівця зі зв’язків з громадськістю, що має досвід інженера та знання технологій, — говорилося в біографії. — Тепер у вас є і те, і інше». Фанатка булочок Семсон була шокована. Вона зупинила вибір на Уінна, оскільки його творчий прояв «демонстрував образ думок, який я шукала».

Ярмарок вакансій

Менеджер з продажу Джеффрі У. Річмонд брав участь в організації ярмарку вакансій, і це допомогло йому завершити пошук роботи, що тривав 17 місяців. Ярмарок давала 35 компаніям можливість познайомитися з 150 професіоналами і менеджерами, які шукають роботу. Роботодавці отримали диск з резюме і біографіями претендентів. Річмонд спілкувався з кількома місцевими компаніями, які зацікавилися його кандидатурою. Однією з них була відома хімічна компанія Ondeo Nalco, підрозділ французької фірми Suez. Його колишній колега, який працював там, організував зустріч з Дейвом Тімм, директором відділу з обслуговування споживачів. Роль, яку Річмонд зіграв в організації ярмарку, продемонструвала «здатність до лідерства та ініціативність», які «дуже важко виявити в людині, що сидить по той бік столу», сказав Тімм, який незабаром узяв Річмонда на роботу.

Незадоволений клієнт

Дуг Лонг, агент з продажу з південної Каліфорнії, перетворив своє невдоволення з приводу поганого обслуговування в перевагу при пошуку роботи. В кінці минулого року він пригнав свою скриплячу BMW в автосалон, де співробітник заявив, що не може з’ясувати причину дивних звуків, тому що йде дощ. Лонг вийшов з себе. За порадою дружини він підготував подання, в якому описував, як салон може поліпшити обслуговування. 55-річний Лонг вручив своє пристрасне послання віце-президенту Джеррі Джонсону. Пропонуючи йому використовувати метод переміщення працівників, Лонг вручив Джонсону і своє резюме. Тому була потрібна людина для координації запланованої участі в кампанію BMW по поліпшенню якості. Досвід і енергія Лонга справили враження, і Джонсон визнав його кандидатуру ідеальною.

Крейсерська гонка

Джон Бірн виплив за рахунок своїх амбіцій. У лютому студент Університету Кларксона створив сайт, на якому пообіцяв 4-денний круїз або 500 доларів кожному, хто підкаже йому вдалий хід в отриманні в штаті Нью-Йорк роботи, не зазначеної у банку вакансій. Йому була потрібна робота в області маркетингу або PR після закінчення університету.

Кількість учасників була величезною: він отримав 6 тис. електронних повідомлень, близько 200 ідей, два запрошення на інтерв’ю і пропозицію від фінансової служби Albany. Але його не влаштував довгий робочий день. 22-річний Бірн вхопився за пропозицію, знайдену на сайті Університету Св. Лоренса. Прагнучи отримати місце консультанта приймальної комісії, він згадав про свій конкурс як про свідчення «мого творчого підходу до продажу та маркетингу». У липні він приступив до роботи.